Mnogi od nas ostali su bez riječi zbog svega što nam se događalo i događa u zadnje dvije godine. Jelena Oberman, kantautorica iz Zaprešića, odlučila je sve to pretočiti u pjesme. Tako je nastao njezin prvi album, EP s pet pjesama „Kad riječi više nemaš” . U trenucima kada nam ponestaje riječi, ostaje glazba. Glazba kao utjeha, glazba kao mediji kroz koji ćemo se izraziti, izbaciti svoje frustracije, strahove, ali i nadanja.
Ovaj EP, koji je dostupan u digitalnom formatu na svim streaming servisima i glazbenim platformama, kratki je presjek dvogodišnjeg rada i žanrovski je izuzetno raznolik, tako da je Jelenu doista nemoguće svrstati u neku ladicu.
„Neki su gender fluid, ja sam genre fluid“, kaže Jelena i dodaje: „21.stoljeće je, ljudi danas slušaju najrazličitije žanrove i mislim da nije potrebno robovati samo jednom glazbenom pravcu. Uzela sam si tu slobodu pa čak i pod cijenu da me dio publike i kritike percipira kao nekog tko se traži, pa zato eksperimentira, iako sam se ja odavno našla“.
Iako je Jelena Oberman autor sve glazbe i tekstova, ovaj EP plod je suradnje s različitim glazbenicima i producentima.
EP se otvara pjesmom „Oluja“, pjesmom o gubitku, boli i nošenju sa životnim tragedijama što je čini izrazito aktualnom. Aranžmane potpisuju Tin Ostreš i Ivan Arnold koji, također, gostuju i kao instrumentalisti. U „Oluji” se može čuti marimba, klavir, gudači, orkestracije i sintesajzer koje je odsvirao Ivan Arnold. Bubnjeve, udaraljke i gitare odsvirao je Tin Ostreš. Produkciju „Oluje” potpisuje Tin Ostreš (KMD Studio), a miks Ivan Božanić i Tin Ostreš (Studio Dan Mrak). Mastering je napravio Ivan Božanić.
Pjesma „Pratim te” kritički progovara o društvenim mrežama i otuđenosti ljudi na njima, kao i stalno prisutnoj namjeri da se sve impresionira pri čemu nerijetko falsificiramo stvarnost. Žanrovski podsjeća na Depeche Mode. Aranžman potpisuju Jelena Oberman, Robert Oberman, Toni Tkalec i Edvin Đerahović. Robert Oberman odsvirao je gitaru, Edvin Đerahović bas, Daniel Kadijević bubanj, Toni Tkalec zadužen je za programiranje, a Jelena Oberman synth. Miks i mastering napravio je Toni Tkalec, a producirali su je Toni Tkalec i Edvin Đerahović iz Penthouse studija.
„Hej pleši” je vesela, plesna, electro pop pjesma koja evocira uspomenu na plesanje u klubovima. Miks i mastering radio je Filip Motovunski, dok je Jelena Oberman radila aranžman i produkciju.
„Morska” je je još jedna plesna pjesma u nešto mirnijem aranžmanu koja u ritmu valcera, odvodi na romantične pariške ulice. Jelena Oberman je sama napravila aranžman, miks, mastering i produkciju.
Posljednja pjesma na EP-u je „Kaj kmečiš, Jelena“, vesela tužaljka i rugalica koja govori o osjećajima žene koja se buni, a koju društvo kao takvu ne prihvaća, već osuđuje, prozivajući je pogrdnim izrazima da „cvili” i „kmeči”. Pisana je na kajkavskom govoru zaprešićkog kraja i u ritmu tanga, te odiše samoironijom. Ivan Arnold, koji na pjesmi gostuje i kao pjevač, potpisuje orkestracije, klavijature i solo na gitari. Tin Ostreš odsvirao je gitare, perkusije, bubnjeve i synth. Goran Delač odsvirao je kontrabas. Aranžman su napravili Tin Ostreš i kompozitor Ivan Arnold. Produkciju potpisuje Tin Ostreš iz zaprešićkog KMD studija. Miks potpisuju Tin Ostreš i Ivan Božanić iz Dan Mrak studija. Za mastering je zaslužan Ivan Božanić.